miercuri, 26 octombrie 2011

Green Kids?- uite ca se poate


Green Kids from Ziggy Meilus on Vimeo.

Mi-a plăcut foarte tare acest video și dacă aș avea copii aș vrea ca green smoothie-urile să facă parte din hrana lor. Se vede clar cu cât entuziasm așteaptă să fie serviti cu licoarea magică și verde.
M-am molipsit de entuziasmul cu care își savurau cei mici, Paloma si Sasha, băutura cea verde așa că am tras repede fuguța la bucătărie și  mi-am făcut și eu un smoothie verde:


Ingrediente:
2 pere
- 2 mere de grădină
- niște frunze de pătrunjel (tot de grădină că e mai arawmat)
- niște salata verde
- o lingura de pudra de cânepă (pentru un surplus de proteine, omega 3, omega 6, vitamina E, Ca, Fe etc.)
-2 pahare de apă sau borș făcut în casă (pentru un plus de vitamina B12)
Un meniu complet, nu vi se pare?



Sper să vă molipsească și pe voi cei mici și să le urmăm exemplu!
 Pupici verzi!



2 comentarii:

  1. Foarte draguti. si ai mei copii beau tot asa smoothie verde. doar ca ei nu stau asa linistiti :) fiecare vrea sa faca ceva. sa bage merele in blender, sa apese pe buton... Ca sa nu mai zic ca fiecare vrea din paharul celuilalt :)

    Azi merg si eu cu copiii sa caut canepa la doua magazine. n-am mai folosit pana acum.

    Iti doresc copii minunati care sa te aiba ca exemplu.
    Pupici arawmati :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult de urari draga Sakura.Ma bucur mult sa aud ca ai asa copii minunati care consuma aceste licori magice si te ajuta, care cum poate, sa le si prepari.
    Cat despre canepa eu o comand de pe net:http://www.canah-shop.ro/produse-1-13-pudra-proteica-din-seminte-de-canepa-naturala-sau-certificata-ecologic.html.De fapt eu am luat-o de la Paradisul Verde: http://www.paradisulverde.com/Magazin-On-line/Altele/Faina/PUDRA-CANEPA-450g-CANAH.html si asta doar pentru ca imi comandasem si alte chestii de care aveam nevoie. Poate la magazinele gen plafar o gasesti mai ieftina. E ok atat pudra pe care eu o folosesc in smoothiuri cat si semintele care le presar peste salate.Iti intorc inapoi pupicii, la fel de arawmati, bineinteles!

    RăspundețiȘtergere